Digitální okénka

JAK JSME DĚLALI LOW-COST FACEBOOK KAMPANĚ PRO HOSPIC SV. ŠTĚPÁNA

Začátkem května se konala akce 10. BĚH PRO HOSPIC, která měla jasně daný cíl – vybrat dostatek finančních prostředků na nutnou obnovu zastaralého IT vybavení a softwaru pro Hospic sv. Štěpána Litoměřice. Samotný běh se uskutečnil 18. 5. 2024, pro nás ale odstartoval daleko dříve. Low-cost kampaň pro propagaci fundraisingového eventu je pro nás vždycky výzva, do které se rádi pustíme, obzvlášť pokud jde o tak skvělý a potřebný projekt. Jakým způsobem jsme se dostali do cíle a jak vlastně celý projekt dopadl?

Propagace v rámci Facebooku

Začátkem dubna jsme odstartovali kampaň na Facebooku – bannery, Reels a videa. Abychom zvýšili efektivitu a dosah reklam, využili jsme pro propagaci různé formy kampaní. Eventová kampaň, jejímž cílem bylo získat co nejvíce zájemců o událost na Facebooku, zajistila 107 účastníků z 323 potenciálních. Cílem konverzních kampaní a kampaní pro zobrazení obsahu na webu bylo zajistit maximální počet registrovaných běžců. A to se povedlo! Naživo se zúčastnilo téměř 700 běžců, virtuálně běželo 192 účastníků a ve školách a školkách téměř 4 000 dětí. Celkově se uběhlo 3 341 km, a to nepočítáme školy.

Registrace běžců byla pro všechny kampaně primárním, nikoli však jediným cílem. Fundraising běžel i na platformě Darujme.cz a nemalou částkou přispěli účastníci sbírky, kterou zaštiťovali ambasadoři akce. Zkrátka jsme potřebovali, aby akce byla vidět. V tom nám velmi pomohly dodané kreativy, obzvláště pak video s prezidentem Petrem Pavlem.

Zdroj: YouTube

Běh v číslech

Díky perfektní spolupráci s Hospicem sv. Štěpána v Litoměřicích se podařilo letos dosáhnout rekordního výtěžku 1 434 786 Kč! Kromě finanční podpory ze samotného běhu se podařilo vybrat na platformě Darujme.cz úžasných 552 325 Kč.

Jsme rádi, že jsme se mohli podílet na tak skvělé akci, a největší radost máme z toho, jak dopadly výsledky low-cost kampaní pro propagaci tohoto fundraisingového eventu.